Erreur
Erreur
Derniers sujets discutés:


Dernières news :
Derniers articles :
Dernières vidéos :
Planete Sonic ForumsLes jeux SonicSonic Research[S2MD] Raster Effects des arrière-plans
Pages: [1]
[S2MD] Raster Effects des arrière-plans
[S2MD] Raster Effects des arrière-plans
« le: Août 29, 2005, 09:46:12 am »
  • Chaos Control Ruler
  • Hors ligne Hors ligne
  • Messages: 1813
  • WWW
Citation de: "Rika Chou"
The offset index for layer deformation is located at the offset $00C4FC. Go there and you will see the following information:

0082 116A 02BE 116A 02F6 02F6 032E 0468 06A4 116A 076A 0830 0BCA 0D80 0E86 0FB2 10E2

You will notice that there are 17 groups of numbers, each one relevant to a level ID. The IDs are as follows:

00 - EHZ
01 - UNUSED
02 - UNUSED (WZ)
03 - UNUSED
04 - MZ (acts 1+2)
05 - MZ (acts 3+4)
06 - WFZ
07 - HTZ
08 - HPZ
09 - UNUSED
0A - OOZ
0B - MCZ
0C - CNZ
0D - CPZ
0E - DEZ
0F - ARZ
10 - SCZ

E.G. If you wanted EHZ to use ARZ layer deformation, you would replace 0082 with 0FB2


Ceci permet de modifier les déformations d'arrière-plan de niveaux de Sonic 2.
Journalisée
 
 
Pages: [1]

Planete Sonic ForumsLes jeux SonicSonic Research[S2MD] Raster Effects des arrière-plans