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[Wii] Sonic and the Black Knight
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #30 le: Juillet 21, 2008, 06:00:32 pm »
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Selon mon traducteur trop-for-2-lamor-kitu-sarace, "dample" voudrait dire "échantillon". Maintenant, allez savoir pourquoi c' est sur le logo.
   
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #31 le: Juillet 21, 2008, 06:04:36 pm »
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Juste que ce n'est pas le logo définitif.
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #32 le: Juillet 21, 2008, 06:11:48 pm »
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Je trouve que ce logo vas très bien, même si il ressemble trop à celui de Sonic & the Secret Rings. Boh, faut dire, aussi, que les logos de Super Mario 64 et Super Mario Galaxy se ressemblent beaucoups aussi.
   
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #33 le: Juillet 21, 2008, 06:15:03 pm »
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Rappelez-vous de Sonic Wild Fire qui est devenu Sonic and the Secret Rings. Le titre n'est pas définitif tout comme le logo bien entendu =).
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #34 le: Juillet 21, 2008, 06:19:13 pm »
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  • BAD FOOD !
Je suis bien d'accord avec Kendo... J'ai remarqué qu'il n'y avait qu'avec les jeux Wii qu'il y avait des codes ou presque ! Unleashed c'est ça, Chronicles idem... Mais ça ? ( Owi LCN PAWA *SBAF )

En tout cas, j'ai hâte de voir des screens ! J'veux bien voir comment ça se joue...
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #35 le: Juillet 21, 2008, 08:10:48 pm »
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En plus, si vous vous rappelez bien, on avait eu droit
Spoiler :
[/color][/b]à une nouvelle Super Form de Sonic à la fin de Sonic and the Secret Rings
[/b] (je mets ça en spoiler, on sait jamais ;))... Alors peut-être une Super Form bardée de lames cette fois-ci?
« Dernière édition: Juillet 21, 2008, 09:31:06 pm par Fox Gungrave »
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #36 le: Juillet 21, 2008, 08:22:38 pm »
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Peut être que Sonic aura une super forme différente dans chaque conte.
Maintenant que j'y pense il a été dit que Unleashed aurait une scène genre Belle & la Bête a croire que ça leur plait chez Sega les contes ^^
   
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #37 le: Juillet 21, 2008, 10:37:27 pm »
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Je crois que dans Secret Ring, cette nouvelle super forme est dûe au fait qu'il a utilisé les 7 World Rings et non les Chaos Emeralds comme dans les autres titres.
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #38 le: Juillet 21, 2008, 11:55:19 pm »
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Oui c'est a cause de ça mais là peut être qu'il y aura 7 autres trucs qui le transformeront en un autre Sonic.
   
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #39 le: Juillet 22, 2008, 08:38:32 am »
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-Developed by the same people as Sonic and the Secret Rings

-”This time, a sorceress named Merlina summons Sonic to the mythical realm of King Arthur, but it seems the fabled monarch has somehow been corrupted and now rules the land as the tyranical Black Knight.”

-Uses a similar storybook device as Secret Rings

-”As Sonic runs along, a simple flick of the Wii remote will execute a basic slash, which is enough to dispatch most low-level grunts.”

-More advanced swordplay consists of the ability to thrust, parry, and even pull off a buzz-saw maneuver midjump.

-”During out demo, we saw the hedgehog leap from a high precipice, then thrust the blade into a wall to slow his decent, sparks flying impressivly as steel cut through brick”

-”Combat is integrated in such a way that most of the time you can slice through any who stand in your path without even slowing down”

-Sonic is controlled with the Control Stick.

-”Our hero begins his quest as a mere knave. Only by becoming a full-fledged knight will he have any hope of defeating King Arthur.”

-”his sword, a talking blade named Calibur, serves as a mentor”

-If you help civilian townfolk in need of assistance, you’ll earn points toward knighthood. If you smite one of those civilians, your reputation will take a hit.

-”At the end of each stage, the game tallies your good and not-so-good deeds and updates your rank accordingly.

-You can purchase items from residents. “Sonic can aquire everything from gauntlets to magical tomes to new swords, and when equipped, each article bestows him with a unique benefit.”

-About 200 items in all, with some being able to be combined with others to make new ones.

-You have the option to go online and trade items with friends.

-Rings come in burlap sacks instead of monitors.

-Sonic uses magic elementals to help him do various things, such as a bounce pad or a speed boost. They look like chao heads. The red ones give him a jump and the blue give Sonic a speed boost.

-Sonic can cross large gaps by firing a ballista and grinding the rope to the other side.

-”On the audio side, veteran composer Jen Senoue is taking a smiliar approach, injecting familiar Sonic themes with a Celtic flavor.”

-”Each stage has multiple branching paths and searching for townsfolk and treasure chests provides an element of exploration that recalls Sonic’s early Genesis days.”

-”the camera will occasionally pan to a side-scrolling perspective for a quick dose of classic 2-D action”

-SBK Bringing back the skill system from Secret Rings, but they’re trying not to have the skill system interfere with the game’s tempo this time around.

-The mission structure also returns but the developers hope to make it less arduous.

-”And there will be no dinosaur eggs!”

-”Just as they subbed in for such characters as Ali Baba and Aladdin in Sonic and the Secret Rings, a number of familiar faces will assume Arthurian personas in SBK.”

-Other characters beside Sonic are playable, but it is entirely optional to play as them.

-Knuckles, who can hold two swords at once, and Shadow have been confirmed so far.

-A new special guage will “bestow him with similarly impressive powers. The meter fills gradually whenever Sonic vanquishes an enemy or snags a purple elemental, and when it reaches a certain point you can unleash a powerful combination attack capable of tearing through multiple foes in quick succession.”

-The team knows of the faults of the recent series and are hoping to fix it with this game.

Source: http://www.blueblur.org/2008/07/21/sonic-and-the-black-knight-nintendo-power-details/
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #40 le: Juillet 22, 2008, 09:00:00 am »
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #41 le: Juillet 22, 2008, 09:14:35 am »
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Hey merci Adamis, c'est parti pour la news !

Edit : Here We Go
« Dernière édition: Juillet 22, 2008, 10:12:22 am par Kendo »
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #42 le: Juillet 22, 2008, 10:32:04 am »
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En bref, c'est un "Sonic and the Secret Rings 2" sauf que là, on a une épée dans la main.
Je suis un peu rassuré en sachant qu'on court toujours. Si la team améliore un peu le gameplay pour les gens qui ont pas super bien réussi à jouer à Secret Rings (comme moi), ça peut être cool.
Enfin, Wait & See.
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Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #43 le: Juillet 22, 2008, 11:11:00 am »
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La légende utilisée n'est plus la même. Personnellement, je pense que le jeu promet. Mais, je me méfie. Au cas où. Il vas falloir faire un choix. Unleshand ou Black Knight, ou les deux ?
   
Re : [Wii] Sonic and the Black Knight
« Répondre #44 le: Juillet 22, 2008, 11:50:21 am »
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Les deux, tiens. <_<
   
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